söndag 21 augusti 2011

Omstart


Den här bloggen har legat i djup Törnrosadvala i nästan 1,5 år men nu är det dags att väcka upp den igen. Jag är en periodare när det gäller stickning och de senaste 17 månaderna har det inte funnits något att uppdatera bloggen med eftersom jag helt enkelt inte stickat något, ingenting alls. Inspirationen har saknats, stickorna har legat oanvända och garnvindan har samlat damm högst uppe på bokhyllan. De senaste månaderna har dock lusten att sticka plötsligt kommit smygande, först som en vag förnimmelse för att till sist ge sig på mig med full kraft, igen! Jag tror en produktiv höst väntar...

7 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

det var som sjuttsingen...välkommen tillbaka!
Ska bli spännande...!!

Unknown sa...

Tack! It's good to be back :)

Emilia sa...

Härligt att sticklusten kommit tillbaka! Vi stickar fortfarande på måndagar men på La Douce på stortorget istället för Gröna Grodan om du e kvar i stan!

Unknown sa...

Hej Emilia!
Kul att ni stickar vidare, ni är ett riktigt härligt gäng! Jag flyttade tillbaka till Stockholm i början av sommaren men kommer gärna förbi någon gång och hälsar på.

handarbetaren sa...

YES! kul :)

Elanit sa...

Men vad roligt att du är tillbaka! Jag har tittat in lite då och då, inte tagit bort länken från min blogg till din, för jag tänkte att man vet ju aldrig...
Sjalen från Nås som du har på bilden har jag också virkat, den är bara så jättefin!
Kul,kul att se dig igen!

Elanit sa...

Men vad roligt att du är tillbaka! Jag har tittat in lite då och då, inte tagit bort länken från min blogg till din, för jag tänkte att man vet ju aldrig...
Sjalen från Nås som du har på bilden har jag också virkat, den är bara så jättefin!
Kul,kul att se dig igen!