onsdag 24 mars 2010

Congratulation, you are the 10000th visitor of this site! No kidding!!!

Idag när jag kollade in min vilande blogg såg jag till min förvåning att jag har passerat 10 000 besöksgränsen vilket ju är fantastiskt med tanke på hur sällan jag uppdaterar den. Jag är en väldig periodare vad gäller bloggande och i år har allt tagit tvärstopp efter att jag har flyttat till ny stad och börjat jobba.

Just nu sitter jag på ett tåg från Örebro till Stockholm där jag ska se fantastiska Magnetic Fields för tredje gången.

4 kommentarer:

Knitarina sa...

Hoppas du hade en lika mysig kväll som jag i Magnetic Fields eminenta sällskap!

Elanit sa...

Hej!

Ja, jag beställde från hemslöjden i Nås. Kan passa på att berätta att jag fick lite hicka över priset, 680 kronor inklusive porto! Jag ser det dock som en försenad julklapp till mig själv, och jag fick ju en väldig massa kvalitetsgarn för pengarna! Dock den dyraste sjal jag någonsin stickat, ligger mer i nivå med en tröja...
Nu när jag har fått den och jobbat på den ett tag är jag dock nöjd, de första varven undrade jag dock om det någonsin skulle kunna bli något...

Anonym sa...

Grattis! 10000 besökare!
Det var faktiskt första gång att jag besökte din blog. Dina nya tvåändsstickade sockor är jätte fina.
Carol i Wisconsin

Jennie sa...

vad mycket fint du gör! Grattis till 10 000!