tisdag 3 mars 2009

Allmänt upprop!

Ifall någon av er som läser detta är i Stockholm och känner för att handarbeta i grupp så är ni välkommna till den handarbetsjunta jag och Cilla startade i höstas. Vi är en mindre grupp som träffas en gång i veckan och handarbetar, äter chokladkaka och pratar strunt. Nästa gång träffas är på Kafe Hängmattan på Södermalm, Södermannagatan 10 klockan 18.30 torsdagen 5/3. Vi sitter där till 21 då kafeet stänger och det är bara att komma förbi under tiden. The more the merrier. Det är otroligt inspirerande att träffas en grupp och handarbeta tillsammans.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät ju KALASBRA! O jag som bor bara 2 kvarter därifrån!

Sagt o gjort stegade jag iväg kvart i sju, men väl på caféet fann jag inte minsta tillstymmelse till varesig sticka eller nystan. Kanske jag var lite tidig, tänkte jag - tog en promenad o återkom strax efter 7, men det var FORTFARANDE helt tomt på handarbetare!

Var det ingen som kom eller såg jag helt i syne?

Nåja, det blir väl fler gånger!

Unknown sa...

Åh hej! Jag var där från fem i halv sju till tio i sju! Men det var bara jag. Tyvärr kunde inte de andra komma så jag stannade bara förbi för att dricka en kopp te och äta en chokladboll.
Så tråkigt att vi missade varandra men jag lovar att det kommer fler gånger. Det här var första gången som det blivit så misslyckat...
Om jag får din email-adress så lovar jag att höra av mig om det blir inställt igen.

Hoppas vi ses!
/Kristina

Anna W sa...

Jag vill också gå på erat stickcafé! Tyvärr bor jag 100 mil bort. Buhu!